Copiii copiază comportamentul adulților când vinde vorba despre timpul petrecut pe dispozitivele mobile

astrosens Team |
Data publicării:
| Categorie: Social
Copiii copiază comportamentul adulților când vinde vorba despre timpul petrecut pe dispozitivele mobile. Erik_Lucatero / Pixabay
Copiii copiază comportamentul adulților când vinde vorba despre timpul petrecut pe dispozitivele mobile. Erik_Lucatero / Pixabay

Copiii au tendinţa de a copia comportamentul părinţilor atunci când vinde vorba despre timpul petrecut pe dispozitivele mobile, iar un studiu publicat, vineri, de Kaspersky arată că 82% dintre adulţi şi 70% dintre copii stau cel puţin trei ore pe gadget-uri în fiecare zi.

Conform cercetării, majoritatea copiilor şi adulţilor (48% dintre aceştia) îşi folosesc dispozitivele simultan în timpul zilei, timp de 3 - 5 ore. În plus, cea mai mare parte a părinţilor este convinsă că atât ei (62%), cât şi copiii (58%) petrec suficient timp online.

De asemenea, atunci când opt din zece părinţi (80%) petrec mai puţin de două ore pe zi pe dispozitive, la fel fac şi copiii lor. În acelaşi timp, dacă adulţii îşi folosesc gadget-urile mai mult de două ore pe zi, copiii sunt, cel mai probabil, dispuşi să facă acelaşi lucru. Doar în 19% dintre cazuri copiii care sunt expuşi la acest exemplu petrec timpul folosind dispozitive inteligente mai puţin de două ore, zilnic.

"Copiii ai căror părinţi folosesc în mod regulat dispozitive, petrec mai mult timp în faţa ecranului cu diverse alte obiceiuri digitale"



"În acelaşi timp, conform rezultatelor rapoartelor, copiii ai căror părinţi folosesc în mod regulat dispozitive, petrec mai mult timp în faţa ecranului cu diverse alte obiceiuri digitale. De exemplu, copiii ai căror părinţi folosesc în mod obişnuit gadget-uri, petrec încă 39 de minute online în timpul meselor. Între timp, trimiterea de mesaje text în timpul conversaţiilor adaugă copiilor o medie de 41 de minute de timp în faţa ecranului, iar partajarea fotografiilor de familie pe reţelele de socializare adaugă încă 31 de minute pe zi", se precizează în rezultatele studiului Kaspersky.

În septembrie 2021, Kaspersky a contractat Sapio să efectueze un sondaj online cu 11.000 de respondenţi pentru a explora rolul obiceiurilor digitale sănătoase în familie, precum şi efectul obiceiurilor parentale asupra copiilor şi invers.

Sondajul a implicat adulţi care locuiesc cu copiii lor, în vârste cuprinse între 7 şi 12 ani, program zilnic full-time. Eşantionul a inclus 1.000 de respondenţi din Marea Britanie, Franţa şi Germania, şi câte 500 din SUA, Turcia, Egipt, Brazilia, Columbia, Rusia, Africa de Sud, Malaezia, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Nigeria, Peru, Chile, Argentina şi Mexic.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News

Articole similare
Cele mai noi articole
Trend - Top citite
Get it on Google Play


DC Media Group Audience


pixel