Studiu: Utilizarea rețelelor sociale sunt legate de dezvoltarea depresiei

Autorul articolului: Elena Didila |
Data publicării:
| Categorie: Lifestyle
Foto Ilustrativ Pixabay
Foto Ilustrativ Pixabay

Prea mult timp pe rețelele sociale poate fi dăunător sănătății tale.

Părinții care le-au spus copiilor să nu petreacă atât de mult timp pe rețelele de socializare au acum știința de partea lor, deoarece un studiu recent a arătat că rețelele sociale ar putea juca un rol în dezvoltarea depresiei la adolescenți, indiferent de personalitatea lor.

Publicat în Journal of Affective Disorders Reports, studiul a implicat peste 1.000 de adulți din Statele Unite cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, potrivit publicației GMA.

În timpul studiului, participanții au fost întrebați cât timp petrec zilnic pe rețelele de socializare și  în același timp le-a fost măsurată personalitatea lor folosind Inventarul Big Five, prin care li s-a evaluat nevroticismul, amabilitatea, extraversia, conștiința și deschiderea. Li s-a dat apoi un chestionar de sănătate a pacientului pentru a-și măsura depresia.

Studiul a constatat că, indiferent de personalitate, utilizarea rețelelor sociale a fost strâns asociată cu participanții care dezvoltă depresie în grade diferite.

 Persoanele cu grad ridicat de agreabilitate au avut cu 49% mai puține șanse să devină depresive decât persoanele cu grad scăzut de agreabilitate.

Între timp, persoanele cu nevroticism crescut au avut de două ori mai multe șanse de a dezvolta depresie în comparație cu cei cu nevrotism scăzut.

Cercetătorii au furnizat mai multe motive pentru care rețelele sociale provoacă depresie, dintre care unul a fost o comparație socială problematică. 

Un altul a fost implicarea constantă cu conținutul negativ, precum și rețelele sociale care reduc oportunitățile pentru activități în persoană și în aer liber.

 

 

Citește și:

Alimentele pe care orice bărbat ar trebui să le consume zilnic

Pe lângă gustul bun, alimentele furnizează multe vitamine şi minerale de care organismul are nevoie. Potrivit experţilor, la nivel mondial, nouă din zece bărbaţi nu consumă cantitatea necesară de legume pe zi. Site-ul AgroWeb.org publică o listă cu unele dintre alimentele care asigură o sănătate bună pentru bărbaţii de toate vârstele, scrie Rador, citând Darik.

Spanac - O dietă sănătoasă include cel puţin cinci legume proaspete pe zi. În majoritatea zilelor, se recomandă consumul de legume verzi precum spanacul, varza kale sau diverse salate. Spanacul conţine oxid de sodiu, care favorizează buna circulaţie a sângelui.

Migdale - sunt o sursă bună de magneziu, care ajută la creşterea hormonului masculin testosteron. Migdalele sunt, de asemenea, utile pentru construirea şi menţinerea muşchilor, contribuind la buna funcţionare a nervilor, inimii şi vaselor de sânge.

Iaurt - La fel ca şi femeile, bărbaţii sunt expuşi riscului de boli osoase, cum ar fi osteoporoza. Prin urmare, consumul de iaurt sau lapte proaspăt pentru a susţine sănătatea oaselor este foarte important. Nu mai mult de 80 de grame pe zi sunt suficiente pentru un organism sănătos.

Roşiile sunt bogate în licopen, care se numără printre cei mai buni antioxidanţi pentru sănătatea organismului. Specialiştii susţin că s-a demonstrat că aceşti antioxidanţi protejează bărbaţii de bolile de prostată.

Cartofi - Carbohidraţii conţinuţi de cartofi sunt foarte valoroşi pentru sănătatea bărbaţilor la bătrâneţe. Ideea de a-i elimina complet din alimentaţia zilnică pentru a pierde în greutate este greşită. Cartofii fierţi sau copţi sunt bogaţi în potasiu mai mult decât bananele şi vitamina C, reprezentând o sursă excelentă de energie.

Pepenele verde - La fel ca şi roşiile, pepenele verde conţine licopen, care previne bolile sau cancerul de prostată. Medicii îl consideră un super aliment, deoarece conţine şi multă apă, care elimină toxinele din organism.

Citește mai mult AICI.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News

Articole similare
Cele mai noi articole
Trend - Top citite
Get it on Google Play


DC Media Group Audience


pixel