Netflix lansează primele jocuri pentru abonații săi

astrosens Team |
Data publicării:
| Categorie: Tehnologie
Ryan Reynolds, dezvăluiri despre cel mai scump film realizat de Netflix. Imagine de Napoleon Schwan de la Pixabay
Ryan Reynolds, dezvăluiri despre cel mai scump film realizat de Netflix. Imagine de Napoleon Schwan de la Pixabay

Compania Netflix intră și pe piața de gaming de astăzi, 3 noiembrie. 

Primele jocuri de pe Netflix vor fi lansate astăzi, 3 noiembrie, de la ora 19:00. Compania a lansat deja actualizări pentru aplicația Netflix pe smartphone-urile și tabletele Android. Utilizatorii vor putea, după update, să descarce jocurile, transmite BBC.

Netflix a pregătit momentan cinci jocuri, doar pentru utilizatorii de Android. În viitor, jocurile vor ajunge și pe dispozitivele iOS. 

„Fie că îți vrei un joc obișnuit pe care să îl poți începe de la zero sau o experiență captivantă care să te permită să aprofundezi poveștile tale preferate, vrem să începem să construim o gamă de jocuri care să ofere ceva pentru toată lumea”, a scris Mike Verdu, șeful diviziei de dezvoltare de jocuri a Netflix, într-un anunț publicat pe site-ul oficial.

Jocurile sunt incluse în abonamentul Netflix, dar nu sunt disponibile în profilurile pentru copii. Ele se pot juca fără reclame și, desigur, fără costuri suplimentare. 

„Deși acesta este doar începutul unei lungi călătorii, suntem încântați să oferim o experiență de joc care se diferențiază de ceea ce este disponibil astăzi - jocuri mobile exclusive fără reclame, fără plăți în aplicație, incluse în abonamentul Netflix.” a precizat compania Netflix.

Primele cinci titluri 

Două dintre primele jocuri ce vor fi disponibile pe Netflix au legătură cu serialul de succes "Stranger Things". 

- Stranger Things: 1984

- Stranger Things 3: The Game

- Card Blast

- Teeter Up

- Shooting Hoops

VEZI ȘI; 10 lucruri pe care nu le știai despre serialul Squid Game de pe Netflix

Producția sud-coreeană Squid Game / Jocul Calamarului are în prim plan oameni care, pentru că au acumulat datorii, ajung competitori într-o serie de jocuri mortale, pentru un premiu de aproximativ 38 de milioane de dolari. 

10 curiozități despre Squid Game 

1. Serialul Squid Game a înregistrat 111 milioane de vizualizări în primele 30 de zile. Conform reprezentanților Netflix, este cea mai de succes lansare de serial de până acum. 

2. Hwang Dong-hyuk, cel care a scris și regizat serialul, a propus ideea unor televiziuni în anul 2008, dar a fost refuzat. Netflix i-a acordat încrederea de care avea nevoie 12 ani mai târziu. 

(Citește continuarea aici.)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News

Articole similare
Cele mai noi articole
Trend - Top citite
Get it on Google Play


DC Media Group Audience


pixel